Samen creëren wij jouw online wereld.

Kom in de Bedstee

Facebook advertenties opgezet voor Kom in de Bedstee!

Kom in de Bedste - SUBBS

Kom in de bedstee is een groepsaccommodatie die over meerdere huisjes beschikt. De naam verklapt het al een beetje, het bedrijf biedt verschillende huisjes aan die verwijzen naar het verleden, je slaapt namelijk in een bedstee! Tijdens het verblijf kun je heerlijk genieten van de natuur, een hottub en van de Achterhoek.

Online focus op nieuwe accommodatie

Wij kregen de vraag of wij ideeën hadden om het nieuwste huisje aan te prijzen. Door middel van goed overleg zijn wij tot de conclusie gekomen dat dit ideaal kan met Facebook Advertenties. Door middel van specifieke advertenties gericht op de doelgroep, hebben wij het budget optimaal kunnen besteden. Vervolgens hebben wij content gemaakt voor verschillende advertenties. Deze content had de focus op ‘gezin, vakantie en genieten’, iets wat we door de pandemie wel hebben gemist in Nederland.

Verloop van de advertentie

Nadat de basis is gelegd om de advertenties te starten, hebben we alles gecontroleerd en zijn we van start gegaan. Tijdens de periode dat de advertenties live waren, hebben wij continu bekeken wat de resultaten waren. Hierdoor konden we de advertenties eenvoudig optimaliseren en aanscherpen waar nodig. Tot slot hebben wij de resultaten op een rijtje gezet en geanalyseerd. 

Resultaat

Het doel van de advertenties was om de nieuwe accommodatie aan te prijzen en te proberen nieuwe boekingen eruit te halen. Het heeft geresulteerd in veel klikken op de link naar het boeking platform, veel impressies van de afbeeldingen en websitebezoeken. We kijken terug op een mooie samenwerking, mede door de goede gesprekken met Kom in de bedstee hebben wij dit project goed kunnen uitvoeren.